min klädstil

Jag fick en kommentar/förfrågan om jag kan lägga ut lite fler bilder om vad jag har på mig, och det kan jag såklart!
Jag klär mig bekvämt, alltid. Det går före snyggheten. Gärna stora stickade koftor, haremsbyxor eller leggings, stickade strumpor och mönstrade kjolar eller klänningar. Långklänningar på sommaren och stickat och lager på lager på vintern/våren/hösten. Ungefär så. Att matcha kläderna är inget jag bryr mig om.

Och ibland så klär jag mig som idag, omedvetet matchande för en gångs skull. Strumpbyxor, linne och en tröja med en fläck av Loves yogurt på.




Kommentarer
alexandra

ser att några tatueringar skymtar fram där på armarna! hade varit kul att se vad det är för några :)

2012-03-02 @ 16:59:10
URL: http://lillesnigel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0