kammar ut mina dreadlocks

Jag har börjat kamma ut mina dreads som jag älskar högt. Flera stycken har blivit väldigt tunna upptill och några dreads hänger bara på ett par trådar av hårstrån vid hårbotten. Och jag tvivlar på att det problemet skulle bli bättre med tiden för det blir bara tunnare och tunnare när det växer.
Det lilla av det hittills utkammade håret (som inte slets av) är extremt tunt, slitet och ojämnt så nu får jag vara snäll mot håret ett tag samt att det ska få växa ut lite, sen gör jag nya dreadlocks.  Nästa gång kör jag neglect metoden fullt ut.




Kommentarer
cilla

fixar du utväxten något eller låter du det bara vara?

2012-01-14 @ 14:31:14
URL: http://cillbert.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0