ledig idag, slappdag

På måndagar har jag inga schemalagda lektioner, så då är Love hemma från förskolan. tis-fredag går han 9-13.30.
Det känns lagom och bra och jag är tacksam över att jag och Jesper kan få till våra dagar så pass bra att Love inte behöver gå heltid på förskolan.

Idag har vi haft en riktig slappardag. Vi har myst, läst böcker och varit ute en sväng. Love har sprungit runt i sängen medan jag bytte lakan, och jösses som han skrattade och han ville inte sluta springa omkring. Gullis.
Det händer mycket i Loves utveckling nu det är väldigt spännande. Och han har utvecklat en riktig järnvilja, han är förbannat envis och har mycket temperament. Han är också väldigt kärleksfull och rolig och har världens goaste skratt. Och vill gärna vara näranära, helst hela tiden. Så kan man nog sammanfatta hans personlighet lite kort. Och självklart tycker jag att han är den mest fantastiska och underbaraste på jorden.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0