våran onsdag

Dagen började med stress till tågstationen i spöregn. Jag och Love åkte och hälsade på en kompis till mig och hennes dotter, dom bor 1,5 timme bort och tågresan gick jättebra och Love var nöjd och glad hela vägen.
Väl framme var det inte lika glada miner för Loves del, då han alltid blir väldigt mammig och har svårt att slappna av hos andra och har haft i flera månader. Men det gick ändå, och vi hade det jättetrevligt. Lilla Alicia är dessutom ett riktigt litet charmtroll. Min kompis Ronja och jag jag har vart vänner i 16 år och har känt varandra så länge vi kan minnas nästan och vi fick barn med bara ett par månaders mellanrum vilket är jättekul. Ännu roligare vore det om vi bodde närmare och kunde ses lite oftare.


Love och Alicia
Alicia kramar på Elliot


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0