dom jag älskar att spendera tid med

Alltså, vilken fantastisk unge jag har!
Och dagen har varit jättemysig då vi har umgåtts hela lilla familjen och bara myst och vart en sväng på Leos lekland så Love fick busa av sig lite. Jag har sådan otrolig tur som har en så bra pojkvän och pappa till mitt barn, och en så rolig, charmig och underbarn liten son som jag älskar att spendera tiden med.


glad bebis på promenad i eftermiddags, höstfin och färgglad i regnbågsfärgade byxor från Villervalla och vindfleece från POP. Söta molnmössan köptes i en affär i Kalmar.
Jag hade mina älskade lack dr. Martens kängor på mig så liite färgglad var jag allt också.


Kommentarer
Izzy

Silka tuffingar :). Du har fan sjukt snygga ben kvinna :O. Märks inte att du fött barn. (med det menar jag att det inte syns på din kropp) hihih.



Kram

2011-09-18 @ 13:02:22
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Camilla

Ni är så fina:) skönt att höra att det löste sig mellan dig och pappan. Det måste kännas skönt! kram

2011-09-18 @ 14:20:14
URL: http://tuularoos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0