vår lördag

Idag ska jag färga mitt hår liite ljusare, om färgen vill fästa i dreadsen. Lite bus i lekparken blir det nog med. Annars har vi ingenting planerat idag, jag känner inte någon här i Växjö än och jag orkar inte åka iväg för att umgås med någon idag, det gjorde vi igår och att åka tåg i över en timme två dagar i rad med en ettåring känns inte så lockande. Så vi är hemma och tar det lungt och myser idag, det funkar det med.

fina Love i finfina frottéhängsle som är från mitt favoritbarnklädesmärke Moonkids, som gör galet fina, sköna, snygga, unisexa men ack så dyra barnkläder. Om det inte vore för priset skulle jag köpa varenda plagg. Tröjan är från Villervalla som också är en favorit.



Kommentarer
Emma - mamma till Lovisa

Hejsan!



Tänkte att det var dags att ge sig till känna, har följt din blogg ett tag då jag tycker det är mysigt med andra AP-inspirerade föräldrar :)



Ang. Moonkids så var det ett jättebra tips, nyheter för mig i alla fall. Vi fick en Villervalla-butik till stan för några veckor sedan så där är vi redan frälsta.



Ha det så bra!

2011-10-15 @ 18:35:07
URL: http://lillalois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0