jag och mitt svensson liv.

Min fredagskväll har bestått av bebisgos, god mat, målande och lite dokumentärtittande. En helt vanlig fredag i mitt numera ganska Svensson liv med andra ord. Och jag gillar det!
Jag har inte gått ut och festat/druckit alkohol eller vad många i min ålder nu gör på helgerna sedan innan min graviditet för jag har inget behov av det. Kanske kommer jag gå ut någon gång när Love är äldre, men just nu intresserar det mig inte ett dugg.
Och jag trivs med min vardag och mitt liv som det är, och det känns riktigt bra att bara vara genuint nöjd med tillvaron och nuet.
Hur ser er fredagskväll ut?


Skrutten chillar i soffan med en bok


Kommentarer
Camilla

låter helt undebart:)

hihi vad sött han sitter i soffan. Ser vuxen ut^^

2011-10-01 @ 15:18:05
URL: http://tuularoos.blogg.se/
Izzy

låter inte helt fel :).

Mina fredagar varierar, men oftast är det jobb, sen hem äta och ha spakväll. Men de senaste fredagarna så har mina fredagar sett ut, Jobb, träffat mitt ragg och haft fredags mys hemma i soffan och bara umgås för oss själva och ha det mysigt! :)

2011-10-02 @ 19:57:54
URL: http://izzemizz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0