att samsova

Vi samsover ju vilket vi alla trivs bra med. Vi har inte ens en spjälsäng längre då den inte användes en endaste gång.
Efter att Love nattats gör vi oftast annat, då vi lägger oss ett par timmar senare. Då händer det att han vaknar och vill att vi ska lägga oss bredvid honom, då somnar han om direkt. Love har aldrig gillat att sova själv.
När vi lagt oss för natten bredvid honom vaknar han oftast inte en enda gång utan sover gott fram till morgonen. Alldeles trygg och nöjd.
Och jag kan inte tänka mig något bättre sätt för oss att sova på ♥


Kommentarer
Emma - mamma till Lovisa

Kan inte annat än att hålla med :) Vi fick en jättefin babykorg innan Lovisa föddes, med sänghimmel och allt. Men för ett tag sedan åkte den faktiskt ner i källaren då den aldrig använts mer än till två middagslurer. Får bli en fin docksäng i framtiden tror jag :)

2011-10-19 @ 01:11:50
URL: http://lillalois.blogg.se/
I

Jag håller med. Så fungerar det här med. Dock nattas barnen i sina sängar på kvällen, dock tillsammans i samma rum. De hade gärna fått sova i vårt rum - fast där står datorn, och jag bör plugga på kvällarna.

2011-10-19 @ 16:27:52
URL: http://casalinga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0