göteborg

Imorgon ska vi till Göteborg, Love och jag. Vi ska hälsa på min pappa och mina halvsyskon, men innan dess ska jag traska runt på stan ett tag hade jag tänkt. Grejen är att jag har kasst lokalsinne och jag känner ingen i Göteborg som jag kan gå runt med. Blir spännande att se hur det slutar. Och spännande blir det också att träffa min pappa, han har aldrig träffat Love och den yngsta av mina halvsyskon har jag aldrig träffat. Vi har inte direkt haft någon kontakt och jag hoppas verkligen att det här går bra. Vi ska sova över där en natt och jag vill verkligen inte att det blir en jobbig stämning. wish me luck.


Kommentarer
izzy

Lycka till hoppas det går bra :)

2012-02-04 @ 19:37:11
URL: http://izzemizz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0