min kära hypokondri och jag

Febersjuk pojke och en jobbig uvi för min del. Fick antibiotika för 1,5 månad sedan och direkt när jag slutade med det kom min uvi tillbaka och nu är andra kuren avslutad och symptomen kom denna gången tillbaka samma dag. Gissar på att det blir ännu en antibiotikakur men det verkar som att det hela ska utredas, alltså vad det här beror på och då kommer min hypokondri fram deluxe. Såklart måste det vara något med njurarna alt kronisk uvi som aldrig kommer gå över och jag kommer givetvis alltid ha ont och besvär. Inget kommer hjälpa. Blir lite sådär lagom trött på mig själv och min hjärna. 
 
Annars? Det är plugg som gäller och så har jag börjat på en stickkurs. 


Kommentarer
izzy

Vet hur det är! Inte lätt att ha uvi! Man blir riktigt rädd och hjärnan sätter igång och spökar.
Hoppas att du mår bättre snart! Men skönt att du ska gå på en utredning! Det ska jag åter igen göra!

Kram på dig!

Svar: det verkar bli en tremånaders antibiotikakur *suck*Tack och detsamma :)
None None

2012-10-12 @ 14:27:58
URL: http://izzemizz.blogg.se
madde

jag har haft återkommande uvi, men efter att jag börja dricka litervis med tranbärsjuice så fort jag fick minsta symptom så har det hjälpt! fick bita mig i läppen och kissa så mkt och ofta jag kunde och drack massa vatten och tranbärsjuice ca. 2 gånger och efter det har den aldrig återkommit! bara ett tips så slipper man antibiotika som för min del bara hjälpte tillfälligt men naturen har botat mig helt verkar det som :) hoppas det går bra!

2012-10-28 @ 18:49:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0