bloggtorka

Jag tror jag har någon form av bloggtorka. Dessutom har Love somnat sent de senaste dagarna och jag har sovit dåligt.  Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om heller. Tipsa gärna!


För övrigt så har vi haft en bra dag, vi har besökt min morfar som kommit hem efter tre veckor på sjukhus och vi hälsade även på min farmor och farfar. Och mamma. Alla bor ca. en timme från oss men nära varandra så lika bra att ta alla på en gång :)
Love är väldigt reserverad mot människor som inte är mig eller Jesper. Min mamma och Jespers föräldrar som han träffar regelbundet funkar det något bättre med. Hos min farmor och farfar satt Love i mitt knä, bakåtvänd med huvudet mot dom i ungefär en halvtimme innan han vågade sitta framåtvänd i knät. Och efter ett tag log han mot dom, så länge dom höll sig på lagom avstånd dvs.
Han är väldigt mammig, och hellst ska jag vara på golvet jämt med honom. Om jag står upp ställer han sig oftast vid mitt ben och gråter. Han gillar inte heller att jag sitter på tex en stol om han är på golvet. Då blir det oftast många tårar. När vi är iväg blir det ofta såhär x10.
Och jag är övertygad om att det inte beror på att vi vant honom vid att vara sån, eller för att han alltid har fått mycket närhet och är van vid att vara med oss hela tiden och att vi sover tillsammans.
Det är sån han är som person just nu helt enkelt, och huvudsaken är att han är trygg med oss. Resten får komma när det kommer.
Vår fina, fantastiska, viljestarka, envisa unge ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0