2012

Och så är det helt plötsligt 2012 och jag tror det här året kommer bli riktigt bra.

Det här nyåret var väl inte vårat roligaste, om jag ska vara ärlig. Vi var hemma, lagade lite extra god mat och vid tolvslaget låg Jesper hos Love som vaknat av raketerna.
Jag har bott i Växjö i ett par månader nu, men jag har inte lärt känna någon än. Jag och Love har gått på musikstund en gång i veckan fram tills för två veckor sedan eller så och visst har jag småpratat med några av dom andra föräldrarna där, men inte mer än så. Förhoppningsvis lär jag känna nya människor i februari då jag börjar plugga, för jag saknar att ha någon i närheten att umgås med.
Mina kompisar bor rätt utspritt, och minst 1 timme bort och det går därför inte att träffas så ofta som jag velat.
Jag hoppas att jag lär känna någon fin människa eller människor här, och att lära känna någon som med har barn och kanske någorlunda lika värderingar hade vart alldeles fantastiskt roligt.


Kommentarer
Stina

du kanske vill lära känna mig? :D



jag hittade hit genom alternativ, alltid på spaning efter mänskor i trakterna att umgås med... Nyinflyttad och med lite annorlunda ideer om livet än andra är inga toppenförutsättningar för att få vänner ;) Maila gärna eller hitta mig på alternativ.. solchans heter jag där.. Hälsningar Stina

2012-01-22 @ 17:53:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0