idag har vi haft finbesök

En vän till mig och hennes son har vart här idag. Barnet är 15 månader och ett riktigt charmtroll. 
C som jag umgicks idag är faktiskt min enda mammavän och det faktum att hon bor 1,5 timme bort är väldigt tråkigt.
Dessutom har vi mycket liknande åsikter gällande föräldraskap, och det betyder absolut inte att dom jag umgås med måste ha det, men det är väldigt skönt att kunna prata med någon om föräldraskap utan att känna sig som ett ufo. Vi gör givetvis inte allt likadant, men vi har samma grundtanke där anknytning och närhet till barnet står i centrum.

Hon har inte lämnat bort sin lille någon gång än, väntar med dagis, ammar fortfarande samt samsover. Och det märks så väl på barnet att han är väldigt trygg och det är så fint att se.



Men nog om det, dagen började med babysång för mig, Love och Jesper som var ledig idag. Efter det mötte jag upp C med tillhörande barn och vi gick runt på stan, fikade och sen busade vi järnet med barnen på leos lekland. Efter det var vi helt slut och Love slockade halv 8 idag, jättetrött efter allt lekande. Jag är rätt slut jag med och lär somna riktigt tidigt idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0