gårdagen

Nu är jag 20 och Love ett helt år. Galet.
Vi hade en riktigt fin födelsedag. Morgonen började med bakelse för min del och Love fick en egen muffins med ett litet ljus i. På dagen kom min mamma och syskon+ deras pappa och firade oss och vi gick ut och åt. Dom åkte hem på eftermiddagen och kommer igen på lördag, då kommer även lite mer av min släkt och firar ordentligt.

På eftermiddagen/kvällen kom Jespers föräldrar och hans bröder med respektive och så lille kusinen. Då blev det tårta och Love fick en egen liten bakelse.
Jag fick bla. presentkort vilket är super och Love fick en bobby car med Blixten mcqueen, en docka, ett hus med klossar, en traktor, telefon, vind/regnbyxor och fleece från pop och möbler till rummet. Stort tack till våra fina familjer!


frukost som bestod av muffins :)


hittade denna bilden på kameran när jag gick igenom bilderna från igår. Tydligen har Jesper tagit en bild när jag, Love och Sune sov middag i soffan innan min familj kom haha.



på sin bil han fick av sina farbröder med familjer.





Kommentarer
Camilla

Finisar:)

Vilden undebar bild med dig, lillgrabben och lillkatten:) SUNE gud vad sött och passande namn:D

2011-09-08 @ 19:23:53
URL: http://tuularoos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0