En början på Loves rum

Nu har fixandet av Loves rum börjat lite smått.
Idag har jag satt upp vimplar och två rådjurstavlor från Blafré design. Jag har även klippt och klistrat och använt några stickers på mönstrade papper som jag ramat in.
Nästa projekt är att få upp gardiner, göra iordning en myshörna med massa kuddar och en tallrikshylla att sätta böcker i, sätta upp tavlor på de andra väggarna samt tapetsera en fondvägg.
Hans lilla hylla ska fyllas och slutligen ska alla hans leksaker in. Det är en hel del kvar med andra ord, och jag tror och hoppas det kommer bli riktigt mysigt när det är klart. Och förhoppningsvis kommer Love trivas med att leka och så småningom sova där.







Kommentarer
Izzy

Riktigt fint :). Bor ni i en 2:a eller 3:a?:)

2011-09-20 @ 10:40:33
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Izzy

SV: Vad skönt att ni bor i en 3a:), stort och bra! ;)

2011-09-20 @ 13:57:05
URL: http://izzemizz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0