våran natt...

Love brukar normalt sett sova helt okej på nätterna. Men inatt vaknade vid tvåtiden och var vaken i flera timmar. Han grät och var extremt mammig. När han väl tystnade skulle han ligga och dra i mitt hår, och kom inte till ro. Normalt sett sover vi nära, vi ligger tre stycken i en 1,60 säng med Love i mitten så han ligger aldrig särskilt långt bort. Men att lega brevid mig inatt dög inte, utan han skulle i princip ligga på mig. Jag låg med en arm under honom och en över, och han med sin ena arm runt min hans. kind mot kind. Sjungande imse vimse spindel. Tillslut somnade han, lillskrutten.
Som tur är tog Love sovmorgon så vi två fick sova ut, mindre tur var det för Jesper som skulle upp tidigt efter bara några få timmars sömn och skriva tenta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0