livet är långt och vissa saker får vänta ett par år.

En stund ikväll var vi i badhuset hela lilla familjen. Vi badade i babypoolen och Love verkade gilla det. Han älskar vatten men i badhuset blev han aningen reserverad.
Jag lever rätt mycket Svensson liv har jag insett, något jag aldrig trodde skulle inträffa för ett par år sedan. Ibland tänker jag att det skulle vara kul att resa runt i världen ett år eller två, bo i kollektiv utomlands och en massa mer, men det går inte just nu. Jesper behöver läsa färdigt sin universitetsutbildning och i januari planerar även jag att börja plugga. Vi är fortfarande unga och livet är långt och vi får vänta ett par år innan vi reser runt på äventyr.
Och jag gillar livet som det är nu, också. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0